My hobby,Plane model...  

yang tulis ni eiwa



Bosan plak aku mlm ni..nak wat ape eh...balik keja lepak dalam bilik..man ngan zeri balik kampng..nak g lepak kemaman malas la plak.hujan ni...lebat giler ngan ribut petir..duk termenung je la mlm ni..hah......idea...aku nak ckp pasal plane model aku...aku ni minat keja airline..tapi tak kesampaian...tapi rasanya syukur ngan keja skrg...cukup la sekadar makan pakai aku..aku memang minat ngan kapal terbang..disebabkan minat aku pernah kursus untuk dapatkan Certificate in Airline Reservation & Ticketing..tempat paling aku suka iaitu kat airport...tgk kapal terbang landing n terbang..kagum aku..macamana kapal terbang sebesar dan seberat tu boleh terbang..hebat betul ciptaan manusia dengan akal pemberian Allah SWT...beberapa bulan lepas aku ada hobby baru.kumpul model kapal terbang..1st model aku beli..AIRASIA X Airbus A330..kirim man beli atas flight time balik semenanjung dari bintulu..RM100 harganya..tapi sayang...sayap dah patah sebelah...terhempas ditiup angin kuat...aduh..sakit hati rasanya..dlm beberapa bulan ni aku duk searh kat mudah.my..cari kot2 ada model kapal terbang lagi..aku ternampak model MAS limited edition yang kaler biru model Boeing B777 dan corak hibiscus warna merah model Boeing B747...so aku tanpa buang masa beli...lawa giler...walau kecik..tak puas hati lagi,aku search lagi dlm tenet..beli lagi dua model..Airbus A380...kat mudah.my jugak...ngan Thai Airways model Boeing B777..aku beli kat lelong.my..rm50 jea..aku cerita kat amir pasal hobby aku...hehe..balik dari Dubai dia belikan aku Emirates Airways Airbus A380..aku tanya harganya..aku nak bayar balik..dia ckp tak payah..dia hadiahkan..thanks..skrg aim aku untuk dapatkan Garuda indonesia ngan Qantas Airways..tapi hobby ni kena belanja lebih la..model ni semua bukan murah harganya...kena la kumpul slow2..dah minat..

This entry was posted on 10:41 PM . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Subscribe to: Post Comments (Atom) .

0 comments