Gambang waterpark..arghh..sakit hati  

yang tulis ni eiwa







Ntah camner tertiba plak terplan ngan Man nak pegi Gambang waterpark,kuantan ari ni...man ckp kita g kul 10pg..jangan nak mengada...aku ckp kul 8..man ni kalau tido bukan ingt....tapi last2 aku gak yang sms nk g kul 10..kul 1030 pagi man sampai rumah aku..aku bilang kita mkn dulu la..lapar..ajak man g kedai kak rose..aku nak mkn nasi minyak...dah lama tak pekena nasi minyak kedai kak rose..sedappp...ajak nuar sekali mkn situ..pas mkn kitorg gerak ke gambang waterpark...otw kat higway ke gambang nuar call..tanya dah smpi mana?dia bgtau gambang waterpark tutup ari ni..tetiba tergerak hati dia nak buka website gambang waterpark..arghhhhhhhh....sakit hati..memang tutup hari selasa..aduh..membazir masa aku...man tak puas hati..call gambang waterpark ..yang lawaknye man suruh mamat or minah yang angkat telefon tu bukak waterpark tu..sbb kitorg dah otw..banyak cantik ko man..igt ko perdana menteri, igt ko sultan nak buka waterpark tu semata2 untuk ko..hahahaha...so melencong la kitorg ke kuantan..tgk wayang,karaoke..man g potong rambut..tgk pandorum (aku gelak ngn man..camner agak kalau org nak beli tiket pondorum tapi salah beli papadom)citer kedua movie sorority row...dua2 best...tak duk dia aku tgk dua2 citer ni...citer thriller..best..tak kisah la...tak jadi mandi pun kat waterpark.plan nak g mggu depan..tapi bukan hari selasa la..hahaha

This entry was posted on 11:53 PM . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Subscribe to: Post Comments (Atom) .

0 comments