Ramadhan 2009  

yang tulis ni eiwa

Sedih dengan ramadhan tahun ni..1st time aku berpuasa tanpa org yang aku sayangi..3rd time tanpa bonda aku tersayang..mek..dah 3 kali anak2 mek tak puasa sama mek...saya doakan mek tenang kat sana...Ya Allah..kuatkanlah hati hamba mu yang lemah dlm menghadapi dugaan mu...aku redha dan aku terima..kerana aku tahu ada rencana Mu yang lebih baik untuk aku

Hati yang kau sakiti - Rossa  

yang tulis ni eiwa

Terbuka kat youtube lagu ni..sedih..rabak aku menangis dengar lagu ni...nasib kita sama Rossa..







video

tiada lagi tangisan..tiada lagi air mata..  

yang tulis ni eiwa

Aku tahu aku tak kuat..aku tahu aku cepat kalah kalau dengan pujukkan ex aku..aku bg peluang..sekurangnya berkawan...tapi dia ckp tetap akan berkawan dengan budak tu..berhubung dengan budak tu..yang paling menyakitkan aku bila aku dapat tahu budak tu menburukkan aku depan mak ex aku sampai mak ex aku dah tak hiraukan aku..aku bukan nak burukkan budak tu..aku bukan jenis suka burukkan org..tapi diakui sendiri oleh ex aku..dia pun tak tahu ape lagi yang budak tu burukkan aku..ape masalah bdk ni ngan aku..??aku tak pernah ckp apa2 pasal budak tu..sedangkan aku sendiri tak pernah jumpa...camner nak ckp buruk pasal dia...lantak la..tuhan tahu ape aku buat...insyaallah ada balasan untuk ape dia buat..aku gaduh lagi dengan ex aku..camner nak baik camni...?selagi budak tu ada antara kami,hidup takkan senang...harus aku igtan budak tu.jangan sampai kesabaran aku hilang...tapi aku tak sebodoh dia..so..aku biarkan je..harap mak ex n ex aku sendiri dapat fikirmana baik n mana buruk..6 tahun diorg kenal aku nak compare budak tu yang baru beberapa bulan..kali ni aku mintak ex aku jangan cari aku lagi..teruskan hubungan dengan budak tu...time gaduh pun dia lebih berpihak budak tu...katanya kesian kat budak tu...abis aku sapa nak kesian.?kucing adik aku?.kali ni aku mintak putus...aku ckp kat dia kalau betul dia sayang aku..jangan cari aku lagi...biarkan aku hapi dengan apa aku ada sekarang...