Kenapa semua nak sakitkan hati aku....  

yang tulis ni eiwa

Tak faham ..nape semua nak sakitkan hati aku...aku terpikir..ape aku dah buat?teruk sgt ke aku...ari ni aku g kuantan..sebab tak bgtau kat seseorg pun dah jadi masalah..perlu ke semua penda aku nak bgtau semua org..aku tak bgtau sbb dia kerja...mula plan nak g sorg...kebetulan kawan aku lagi sorg sms..aku ajak la teman g kuantan..skrg dah duk asik perli2..aku jadi sakit hati..perlu ke nak perli2...penda kecik..tapi bila aku ungkit nape time dia g mana2 tak bgtau aku dikatanya aku ungkit plak...sorg kata aku suka gaduh..gaduh ape plak..bila aku gaduh ngan org...kalau aku cerita kecik hati kat seseorg kata aku suka gaduh tak tahu la..lagi sorg marah aku tak leh dengar masalah dia..padahal time dia nak bercerita tu aku ada hal nak buat..dikata aku lebih pentingkan org lain...ckp kat aku mcm2 walau aku dah mintak maaf..lagi sorg cari aku time susah, time nak cerita masalah....aku ajak g mana2 susah..byk alasan..time org lain ajak boleh lak...sakit hati jugak...yang lagi sorg suka mendesak..pastu bila aku tego ckp aku tak memahami perasaan org lain...ntah la..kadang2 fikir payah nak puaskan hati semua org..semua jadi salah...takpe la..mungkin ada silap aku...ape pun aku nak mintak maaf pada sape yang pernah terasa kat aku...

This entry was posted on 10:40 PM . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Subscribe to: Post Comments (Atom) .

0 comments