Majlis Rumah Terbuka PPTSB - 03hb Oct 2009  

yang tulis ni eiwa




Hari yang ditunggu dah tiba..ari ni hari show aku...tapi sedih la..dari semalam aku kurang sihat...kecewa btl..masa reheasal smlm pun risau pasal tekak sakit gila...time reheasal aku beli strapsile...tapi tetap sakit...reheasal dari kul 5pm-8pm..balik reheasal g klinik...Dr bagi ubat demam,selsema..ect..balik rumah makan ubat terus pengsan dlm bilik mek..bangun dah pagi..alamak baju melayu aku tak iron lagi..tapi badan rasa tak sihat..camner ni?..aku kuatkan diri..kena pergi jugak..sayang la LCD tv 42 inch untuk cabutan bertuah..lagipun aku tanak tarik diri saat akhir..kesian cik zack nak aku nyanyi(cam la sore aku sedap sangat..huhuhu)lepas iron baju semua dlm kul 1030 aku g rumah kaksu dulu...nak mkn...makan roti jea...pas mkn rasa cam awal lagi aku baring dulu..event start kul 12...duk baring aku rasa kepala makin sakit..nak bangun pun tak larat..aku dah give up..aku sms fauzi(geng satu kumpulan nasyid aku)...then dia call aku




Fauzi:wei..tanak g ke?


Aku:tak la kot...aku sakit kepala..tak larat nak bangun.


Fauzi:ko jangan beb..kau kena datang...kasi semangat kat aku skit..


AKu:alamak..kena datang ke...sakit ni camner?


Fauzi:ko dtg dulu..nanti tgk la camner?


Aku:Ye la..aku dtang




Aku mkn ubat..pastu aku gagahkan diri..dlm keta badan berpeluh..tapi tekak stil sakit..boleh nyanyi kot...hahahaha...nak nyanyi juga...sore tak berubah beb.....smpai Mesra Mall..si fauzi tak sampai lagi..hampes...Start event..group kitorg kena nyanyi dulu..nasib aku backup je...tgh nyanyi En nazri (ex bos aku)sampai....boleh plak wife dia wat lawak kat bawah sampai aku gelak tengah nyanyi..at last..tiba turn aku nyanyi wakil department..Kepulangan yang dinanti...naik stage nampak ADI,SOUL ngan SARIP(3 org ni member department aku)dlm hati "amboi berani tul duk meja depan"padahal aku dah warning..jangan duk depan aku time aku perform..cari nahas...tgh2 nyanyi tu boleh plak aku turun..nak tarik salah sorg naik stage...sarip ngan adi awal2 dah nampak aku turun stage diorg lari..soul tak sempat sbb dia tgh ckp ngan org..hahaha...gelabah muka soul..tapi bestnyer dia sporting..menyanyi ngan aku atas stage...caya la lu soul..memang kaki karaoke box...alhamdullilah..selamat aku perform walau sakit tekak...turun stage masuk bilik persalinan jumpa farawahida..artis jemputan ari tu..borak skit..aku keluar balik..nak makan...lapar beb..tapi aku mkn sate je 2,3 cucuk...takde selera..sakit tekak..pas umum semua cabutan bertuah...aduh kecewa...nombor aku langsung tak disebut....tak dapat..takpe la..takde rezeki..tahun depan ada lagi kot..

This entry was posted on 8:27 PM . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Subscribe to: Post Comments (Atom) .

0 comments