Ujibakat persembahan Majlis Rumah Terbuka PPTSB  

yang tulis ni eiwa




Beberapa minggu sebelum puasa En zack datang jumpa aku..Majlis rumah terbuka kat tempat aku keja nanti aku kena nyanyi dua lagu untuk persembahan..alamak..kena prepare lagu raya lagi..aku cadang nak nyanyi lagu Kepulangan yang dinanti dari Aman shah ngan Suatu hari dihari raya dari M.Nasir..tetiba plak..2 minggu sblm raya En.zack datang jumpa lagi...dia suh aku jadi AJK majlis tu untuk persembahan..aku on je..lagipun aku minat keja2 mcm ni..dia suh wat poster untuk ujibakat sesiapa yang berminat nak wat persembahan...then aku buat la..1st poster yang ada gabo faizal tahir ngan siti nurhaliza tu...pastu dia call aku..CEO nak semua department hantar wakil..aku kena wat poster lagi..kali ni yang ada ipin ngan ipin tu..then dia tanya pendapat aku..penyanyi jemputan...antara misha omar,heliza ngan ning baizura..aku ckp misha omar la..aku kan minat dia..rm15k tu bayar misha...tapi tak dapat plak..misha tu ada keja...ning kompen kena rejek awal2...heliza ada show kat sabah..so diputuskan artis jemputan Farawahida ngan Aiman(akademi nasyid).boleh la tu...untuk show kali ni kumpulan nasyid aku pun dijemput buat persembahan..aku back up je..malas la nak nyanyi..lagu raya kena nyanyi gak wakil department..malas la banyak2..bkn glemer pun aku ni..sbb ramai sangt buat persembahan ari tu aku kena nyanyi satu lagu je..aku tanak nyanyi lagu raya..aku minta kebenaran nak nyanyi lagu Dengan Nafasmu dari ungu..killer song aku tuh..ahaks..zack benarkan..yessss..berdebor gak aku tunggu 3hb oktober ni...harap semua takde masalah..doakan aku yea..


This entry was posted on 8:15 PM . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Subscribe to: Post Comments (Atom) .

0 comments