Selamat Hari Raya Aidilfitri  

yang tulis ni eiwa







Selamat Hari Raya Aidilfitri, ampun maaf andai ada tersilap bahasa....bangun pada subuh hari raya kepala teringgat macam2..tahun ni beraya dalam kesedihan berganda...pertama aku beraya tanpa org tersayang....tahun ni jugak tahun ketiga tanpa bonda aku yang tersayang...tapi nak wat macamana kan..tak guna aku meratapi semua ni..seharusnya aku kuat...pandang depan jangan toleh belakang.....kalau mek tau aku bersedih meratapi dia tentu dia tak suka....mek nak anak2 dia hepi...aku tahu mak aku camner...tapi nak wat camner....aku tak dapat tahan air mata aku....aku rindu gelak ketawa mek...aku sayang dia..Demi Allah..aku terlalu sayang mak aku...rindu nak masak sama2..buat kueh raya...ermmm...3 tahun rasanya baru semalam dia pergi tinggalkan kami..pasal ex aku plak...tak payah la sedih lama2....nak kenang org camtu wat ape...tak hargai aku...s...f...n...ko boleh blah dari hidup aku....ko igt aku takleh hidup tanpa ko.....kalau dulu aku boleh la nak pujuk ko..skrg sory la..ko dah ada org lain..bodo la aku kalau aku pujuk ko....tapi aku ikhlas memaafkan ko..aku tanak sakitkan hati aku..aku tak dendam ape2 dah..tapi untuk kita bersama semula rasanya dah tak mungkin..cukup la 2 kali peluang aku bagi tapi tetap tak dihargai...Selamat hari raya..

This entry was posted on 9:00 PM . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Subscribe to: Post Comments (Atom) .

0 comments