DECO, DECO RAYA..  

yang tulis ni eiwa


Puas hati...sakan beraya...deko rumah aku...hasil idea nuar n aku..terhasil seperti dalam gambar..walau simple rasanya berbeza sangat dari yang asal..tapi silap la...aku terlupa plak nak amik pic ruang tamu tu yang asal..tapi perubahan yang teramat la ketara..walaupun aku menggunakan perabot terpakai...gabung warna maroon,coklat n putih...nenek aku tak abis2 membebel...warna gelap la...pakai perabot buruk la...langsir ntah aper2 dia ckp...aduhh nenekku sayang, aku beli rm34.50 selai tau langsir tu..kalau 5 helai dah baper..nasib ada diskaun kat kamdar ari tu....meja kopi tu pun rm 34.50...tapi lampu berdiri tu aku pinjam kak su jap..nak beraya...ala pas raya aku hantar la balik..kang aku shoping kat ikea...untuk dapatkan hasil seperti ni, aku berabis dalam rm 500 semuanya..tapi hasilnye memuaskan hati aku...nampak simple n bergaya..kan Quar...next time DECO, DECO, bilik aku pulak...neway Selamat Hari Raya Aidilfitri...

This entry was posted on 8:55 AM . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Subscribe to: Post Comments (Atom) .

0 comments