Aduh...telinga berdarah...sakit  

yang tulis ni eiwa

2,3 hari aku rasa sakit telinga..Semalam telinga aku berdarah..risau aku..Actually sblm ni gegendang telinga aku memang bermasalah...kata doktor berlubang..mungkin effect aku pernah ditampar time gaduh ngan ex dulu..dia tampar kena kat telinga...masa dia tampar berdesing telinga..mata aku pun pernah lebam kena pukul dek dia..tapi takpe la...saja je bercerita..penda dah lepas..aku tak salahkan dia pun..berbalik cerita telinga aku tadi...ari ni aku putuskan jumpa doktor..risau la kalau sampai berdarah.pas isi borang n dapatkan appoval nak kuar dari bos aku kuar..bgtau zeri...dia nak ikut..aku g klinik syed badaruddin,paka.doktor ckp lubang kat gegendang tu ada lagi...dia suh refer kat pakar..aku mintak ke hospital tengku ampuan afzam kuantan...dia nak bagi ubat titik dlm telinga tak leh...bagi ubat tahan sakit n antibiotik..masuk keja balik cerita kat bos, dia suh call hrm..tanya berapa kos syarikat tanggung...hrm ckp rm10k..bos suh call Kuantan Medical Center(KMC)..tanya kos rawatan kat sana..dia suh g kat swasta.ckp ngan nurse ENT..kos dalam RM5k++..termasuk operation n stay sana 3 hari..kira dlm tanggungan syarikat lagi la...aduh..cuak aku plus takut dengar camner cara nak tampal lubang kat gegendang tu..skrg terfikir nak wat ke tanak...takut tuh...bos suh g hari ni gak...aku ckp tak leh..show aku camner?lagi 2,3 hari..dia kata mana lagi penting..telinga aku atau show..aku ckp org dah tanggungjawab..aku kena selesaikan dulu..aku tanak kecewakan org..so aku putuskan 5hb okt.ni aku ke sana..kesian aku kena g sorg2..kalau la ex aku ada lagi...hehehe..alamak...aku kena berdikari la..aku blh wat sorg2..Insyaallah..semua ok kot..lagipun minor operation je..

This entry was posted on 8:34 PM . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Subscribe to: Post Comments (Atom) .

0 comments