Shopping raya lagi...  

yang tulis ni eiwa







Si man sms aku."jom berbuka sama ari ni"aku reply"wokey"...kat kemaman je katanya..dibantainye bawak aku ke kuantan...katanya nak shoping...dah lama tak shoping...ko jangan man..aku nak keja esok ni...masuk keja kul 6 pagi..kang balik lambat..kitorang berbuka puasa kat tengah perjalanan ke kuantan..aku slalu lupa nama tempat tu..restoran tu slalu la kitorg berenti kalau g kuantan...kitorg pegi order makan dulu then kitorg pergi lepak tepi pantai sementara tggu waktu berbuka..macam budak2..man main kejar ketam..umur dah 30..ayarkkk..dah tua ko man..sama tua ngan nuar...aku je yang msih muda..25 tahun..(cam ayat muzu je.).besday si man ni 11 september...sama hari ngan world trade kena langgar.agak2 man pun salah sorg penganas tu..muka pun cam penjenayah..tapi man ni baik hati..berbuka tu dia belanja...aku nak bayar dia tak kasi...shoping kat padini..man suh aku pilih baju.dia nak belikan..sepanjang kami kawan dia tak pernah berikan aku ape2 katanye..aku tak kisah man..aku tanak semua tu..asal ko ada kat aku time aku susah n senang dah memadai..tapi org nak bagi aku amik je la.tapi nak beli baju ada plak pantang larang..ko ni ikhlas ke tak sebenar ni... aku tanak beli kat kat padini..aku nak kat outlent brand..rm50=3helai...kadang aku fikir cam aku ni fakir miskin je...cam si man nak kuarkan zakat..sedih aku man...belasah je laaa....

This entry was posted on 5:57 PM . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Subscribe to: Post Comments (Atom) .

0 comments