Show Majlis Tilawah Alquran Petronas peringkat National  

yang tulis ni eiwa


Aku dipanggil sekali lagi untuk buat pesembahan Majlis Tilawah Alquran Petronas peringkat National..kami berkumpulan..kumpulan terbahagi kepada dua..nasyid n lakonan sketsa...hari pertama pada siangnya aku jadi backup saje..mlm baru aku nyanyi lagu Syurgamu dari ungu...lepas show kawan aku pakat gelak..dalam banyak lagu nasyid ..lagu aku paling rock...yang tak tahan diorg ckp aku buat aksi misha omar..ape ni..aduh..malu aku...memang la aku kena poyo skit..dah pentas tu kecik..tak boleh nak gerak...nak hilangkan darah gemuruh aku..mcm2 penda la aku wat..huhuhu..nak cerita skit mlm reheasel semua duk risau..sound system betul wat kitorg takde semangat..even.pada hari pertama aku terfikir jangan la jadi penda mcm mlm reheasal..kalau tak giler babes malu..tu even besar tau..datuk2, segala CEO petronas semua datang..tapi Alhamdullilah semua ok...persembahan pada hari penutup gabungan nasyid n sketsa membuatkan org menangis..banyak kejutan dari kitorang yang penonton tak tersangka2..aduh...bangga bila dapat pujian dari datuk2 tu..siap ada tawaran untuk show majlis tilawah tahun depan kat Miri,Sarawak..lepas majlis penyampaian hadiah ..kami dipanggil untuk buat persembahan..padahal kami takde prepare lagu untuk persembahan tu...nasib ada lagu spare masa latihan..bawak lagu tu jea...pada kawan dlm kumpulan aku...geng..gua bangga sama lu org...kita dah buktikan pada mereka yang kita mampu...

This entry was posted on 3:49 AM . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Subscribe to: Post Comments (Atom) .

1 comments

solehah..... sujud syukur melihat mereka mereka yang sesat kembali ke pangkal jalan