Raja Azura...  

yang tulis ni eiwa







Balik dari bintulu, Amir jemput kat KL Sentral..terus balik kampung dia kat perak..aduh..dia suh aku drive..letih katanya...aku drive je le...ala..lagipun bintulu ke shah alam ngan flight..bukan naik bas..perjalanan dalam 2 jam..smpai kampung lepas borak dengan famili amir aku masuk tido jap..pas magrib kitorg bertolak balik KL..esoknyer Amir bawak aku ke rumah Kak engku..arghh...aku die hard fan dia..huhuhuhu..kak engku masak..aku mkn ntah ape nama makanan tu..dalamnya ada pucuk ubi..boleh tahan la..masin skit..hehehe..jangan marah kak engku yea..tapi sedapp...hingga menjilat sudu..ahaks...kak engku ni suka masak...2,3 hari aku kat shah alam..temankan si amir g interview...sementara tggu dia interview aku jumpa kawan baik aku...si Rosman ali..kebetulan dia bercuti..dia ni keja kat Qatar...best friend aku time dia keja kat malaysia dulu..tapi suka kutuk aku....sabor je..tapi kalu tak kutuk aku tu bukan rosman ali namanya...aku letak la skit pic ko man..biar org kenal ko..

This entry was posted on 12:10 PM . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Subscribe to: Post Comments (Atom) .

0 comments