Kenapa aku masih disakiti...  

yang tulis ni eiwa

19hb aku start keja setelah jalan jalan cari makan ke bintulu,brunei n shah alam...aku buka email company aku..kot2 la ada penda penting kan..terkejut bila aku baca email dari ex aku...dia takleh sms sbb aku dah tukar no phone..dia ckp rindukan aku..nak jumpa aku..mintak bagi dia peluang..dia ckp semua salah dia..aku takde salah ape2..dia ckp aku yang terhebat dlm hidup dia..dia tak sayang budak tu..tapi hanya sayang aku..untuk pengetahuan lepas dia tinggalkan aku dlm akhir bulan 4 dia ada mintak berbaik..dia ckp tak leh lupakan aku..then aku bagi dia peluang..tapi peluang yang aku bagi tak dihargai..dia sakitkan aku lagi...kesakitan yang rasanya taleh diterima org lain setelah 6 tahun aku berkorban untuk dia..tapi kali ini mengapa dia masih cari aku..untuk sakiti aku lagi?kalau aku bagi peluang..maknaya kali ke 2 aku bagi..terlalu sayangkah aku kat dia..atau terlalu bodohkh aku sebab terlalu menyanyangi dia?

This entry was posted on 12:42 PM . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Subscribe to: Post Comments (Atom) .

0 comments