Mengapa...?  

yang tulis ni eiwa

Mengapa..?...mengapa kadang2 susah nak memahami perasaan aku..bila aku larang buat sesuatu yang aku tak suka..masih juga dia buat..tak tahu ke apa dia buat tu boleh melukakan hati aku...tak tahu ke apa yang berlaku sebelum ni dah betul2 melukakan hati aku..menyakitkan hati aku..buat aku malu pada semua org..tak nak ke dia jaga perasaan aku..hati aku sebagai kawan baik dia...pernah ke aku sakitkan hati dia..setakat ni aku rasa tak pernah..tapi tak tahu la..kadang2 aku tak perasan silap aku sendiri buat..tapi rasanya tak perlu la dia nak buat mcm ni..kalau boleh aku nak tanya dia ..bangga ke dapat sakitkan hati aku...?bangga ke dapat memalukan aku..?bangga ke jadi lebih hebat dari aku..?tapi aku tanak..sebab aku tanak gaduh..aku diamkan je..yang aku harapkan dia sendiri fikir apa yang dia dah buat..Aku tahu..Allah sentiasa ada bersama org sabar...yang aku harapkan hanya kekuatan untuk aku melayan semua yang berlaku..Terima kasih Allah untuk kekuatan yang Kau berikan untuk aku menghadapi dugaan..aku tahu..gelap akan terang akhirnya..aku cuma perlu sabar menanti terang itu menjelma..

This entry was posted on 10:19 PM . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Subscribe to: Post Comments (Atom) .

0 comments